loading
attention
Du har tastet feil kode Kontakt kundeservice »
Glemt koden Abonner på magasinet
annonse
Klarer du å lese budskapet? I tilfelle er du en av tjue.

Kan du lese denne reklamen?

Georg Mathisen / 2015-12-29 10:00:43

Bare en av tjue forstår at det er en Coca-Cola-reklame, men den engasjerer både forbrukere og fagfolk.

Klarer du å se hva som står her, eller ser du bare brune og grønne «bobler»? Det globale fagbladet Adweek trekker frem Coca-Cola Life-kampanjen i Danmark som dagensannonse.

– Idéen bygger på å engasjere mange ved å rette oss mot få, beskriver daglig leder Brian Orland i byrået Essencius.

Den som er fargeblind, ser at det står «Life» på bildet. – Det at vi overrasker folk og gjør dem nysgjerrige på det skjulte budskapet, har hatt stor virkning på engasjementet, sier Orland til Adweek.

Bildene dukker opp i nettannonser, sosiale medier, på utendørs plakater og i butikkene.

 

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

ABONNER på magasinet
annonse
Tilgangskode



annonse
annonse
annonse
annonse
annonse
annonse