loading
attention
Du har tastet feil kode Kontakt kundeservice »
Glemt koden Abonner på magasinet
annonse
TRAUST: Jarlsberg er ute etter litt mindre trauste kunder i USA.

Prøver å nå yngre ostekunder

Georg Mathisen / 2016-08-07 12:33:02

Jarlsberg markerer 60-årsjubileet i USA med å prøve å friste Starbucks-generasjonen.

Osten er en storselger i USA. – Men vi trenger å ekspandere til yngre generasjoner, sier markedssjef Deborah Seife i Tine-datterselskapet Norseland til nettavisen Mediapost.

Norgesreiser og Snøfrisk

60-årsjubileet er en god unnskyldning, og Jarlsberg feirer med flere kampanjer i august og september. Seks norgesreiser er blant premiene. Sosiale medier er satsingsområde: Blant annet blåste Tine tidligere i år liv i en Instagram-konto som hadde ligget brakk i halvannet år.

Samtidig prøver Jarlsberg-markedsførerne å vise frem en ny serie fra Snøfrisk for amerikanske forbrukere.

Starbucks-kundene

Selv om Seife håper å nå yngre forbrukere, er det ikke alderen som er hovedpoenget med jubileumskampanjene:

– Vi ønsker å nå dem som handler på Starbucks og Chipotle. De ser ikke på pris, men vil ha fantastiske produkter som er naturlige og gode for dem, sier hun.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

ABONNER på magasinet
annonse
Tilgangskode



annonse
annonse
annonse
annonse
annonse