loading
attention
Du har tastet feil kode Kontakt kundeservice »
Glemt koden Abonner på magasinet
annonse
Nestlé melder om tall som gjør det verdt å ta en kaffekopp.

Nestlé bedre enn ventet

Georg Mathisen / 2015-08-13 09:39:09

Salget til Nestlé økte mer enn analytikerne hadde ventet første halvår.

Salget økte med 4,5 prosent. Ifølge Nestlé selv har dypfryst-merkene Lean Cuisine og Stouffer’s vist lovende utvikling i USA, men det sveitsiske konsernet sliter med valutakursene og sterk franc.

– Alt i alt ser vi at det positive mer enn oppveier det negative, kommenterer Societé Generale-analytiker Warren Ackerman overfor Bloomberg News.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

ABONNER på magasinet
annonse
Tilgangskode



annonse
annonse
annonse
annonse
annonse