loading
attention
Du har tastet feil kode Kontakt kundeservice »
Glemt koden Abonner på magasinet
annonse
Brunosten blir rosa – Simen Staalnacke (til venstre), Kathrine Mo og Peder Børresen har presentert neste års design.

Slik blir Moods-brunosten

Georg Mathisen / 2015-10-22 17:41:21

Tine har fått mye PR rundt den nye brunostdesignen, og slår også til med 30-årsjubilerende slagord fra neste år.

Du har lest om den både på Matindustrien.no og i andre medier. Nå har Tine presentert brunosten sin i ny drakt. Designerne i Moods of Norway har fått fritt spillerom til å lage en eksklusiv utgave.

Drøm i oppfyllelse

– Det er jo en drøm som har gått i oppfyllelse for oss. Bruken av tradisjonelle norske ikoner i moderne og aktuell design på en ny og leken måte er det som har gitt oss vår spesielle plass i moteverdenen, og nå har Tine latt oss få lov til å leke med et av de største norske ikonene, brunosten. Det står det respekt av, sier Simen Staalnacke i Moods of Norway i en pressemelding.

Firkantet

Kollega Peder Børresen forteller at den firkantede formen er utgangspunktet for det som han kaller «vårt felles kommunikasjonskonsept ”It’s hip to be square”». Og når den nye designen dukker opp i 2016, er det også 30-årsjubileum for slagordet som nå også havner på brunosten: Huey Lewis and the News ga ut «Hip to be Square» på single i 1986.

– Vi er veldig fornøyde med samarbeidet og hva Moods har fått til. Målet vårt er at den nye designen skal bidra til å løfte hverdagshelten frem i butikkhyllen og i kjøleskapet, sier markedsdirektør Kathrine Mo i Tine.

 

 

 

 

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

ABONNER på magasinet
annonse
Tilgangskode



annonse
annonse
annonse
annonse